رییس شورای اسلامی شهر بابل از حمایت های شهردار نسبت به پرسنل سازمان آرامستان تقدیر کرد

شهرداربابل: در ارزیابی های بعمل آمده، سازمان آرامستان همواره عملکرد مناسبی داشته است.

ارسال کننده

روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری بابل

تاریخ ارسال

1401/09/07

به گزارش روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری بابل، مهندس مهدی کیانی شهردار بابل به اتفاق مهندس کاردگر رییس شورای اسلامی شهر بابل و‌ مهندس جعفر واثقی رییس کمیسیون برنامه و ‌بودجه شورای اسلامی شهر بابل از مجتمع ملکوت آرامستان باغ بهشت شهرداری بابل بازدید نموده و در نشستی صمیمی از تلاش مضاعف و ‌ایثارگری پرسنل این مجموعه تقدیر و‌ احکام جدید پرسنل را به آنان دادند.


مهندس مهدی کیانی شهردار بابل در سخنانی گفت: کار در آرامستان سختی ها و‌ مشکلات خاصی دارد که این مجموعه را از سایر مجموعه های شهرداری جدا نموده و ‌انصافا علی رغم  همه مشکلات، از جمله سازمان هایی است که در ارزیابی های بعمل آمده همواره عملکرد مناسبی دارد.

مهندس جعفر واثقی عضو‌ ناظر شورای اسلامی شهر بابل در سازمان آرامستان در سخنانی کوتاه با تکریم شغل پرسنل آرامستان که یک  واجب کفایی است گفت: ما همواره در هیات مدیره و‌ شورای اسلامی شهر نگاه ویژه ای به پرسنل آرامستان داریم و بنده از مدیرعامل سازمان و ‌شهردار بابل بواسطه دغدغه هایی که نسبت به آرامستان و‌ پرسنل آن دارند قدردانی می نمایم.


مهندس مرتضی کاردگر رییس شورای اسلامی شهر بابل در ادامه این نشست گفت: من از شهردار محترم بابل بواسطه حمایت هایی که به پرسنل سازمان آرامستان دارند تقدیر و‌ تشکر می کنم‌.
وی افزود: ما هرگز مجاهدات های ایثارگرانه پرسنل آرامستان شهرداری بابل در ایام بیماری کرونا را از یاد نمی بریم.
رییس شورای اسلامی شهر بابل با تقدیر از تلاش های آقای رحیمایی مدیرعامل سازمان آرامستان گفت: مدیرعامل این سازمان تلاش فراوانی برای بهبود وضعیت ظاهری آرامستان، افزایش رضایتمندی شهروندان و ‌ارتقا شغلی و ‌معیشتی پرسنل آرامستان دارند.


در خاتمه این جلسه سیدعلی رحیمایی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری بابل ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و‌ برنامه های این سازمان گفت: قدردان حمایت مهندس کیانی شهردار محترم بابل و ‌رییس و ‌اعضای محترم شورای اسلامی شهر بابل و ‌هیات مدیره سازمان بابت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و‌ ارتقا شغلی پرسنل سازمان آرامستان شهرداری بابل هستم. در خاتمه این بازدید احکام جدید پرسنل آرامستان به آنان داده شد.